неделя, 28 юни 2009 г.

Да не пилеем десни гласове

Беше интересно и малко тъжно. Защото показваше колко малко от сегашните млади биха се ангажирали с демонстриране на политическата си ориентация като отидат на митинг. Болшинството бяха хора, които през 1989та са били на моите години. Което ми подейства стряскащо, защото... си представих как мои връстници не биха могат да се обединят около нито една обществено значима идея (като управлението на страната напр.) и да посветят няколко години от времето и енергията си на нея.

А пък на всички е ясно, че само дясното има практически смисъл като на всичкото отгоре само то е успяло да се докаже през тези 20 години. Всичко друго са комунисти, турци и ментаци. Можете да ме цитирате. И да идете да гласувате.

12 коментара:

Анонимен каза...

Ко си дирил в Благоевград? :)

А

Стоян каза...

Тва е площада пред "Александър Невски" уе.:)

Анонимен каза...

Епа кога е било тва? И що не си се обадил :)

А

Стоян каза...

Вчера, цял ден къртих бетон, рязах железа, отбих се за малко на митинга с работните дрехи и оттам - беж към магистралата. Мислех, че си на изпит, пък и наистина нямах никакво време...

Анонимен каза...

Мислил... алооо, обаждай са е!

Анонимен каза...

Стояне, ама и ти си един агитатор, защо не звъна, че си в София, да се видим - преди, след или дори по време на митинга?!

Горан

Стоян каза...

Момчета, не се налага да четете между редовете, а само самите редове - нямах_нито_една_свободна_минутка! Пристигнах сутринта направо на строежа, там положих известен възпитателен физически труд и веднага си тръгнах обратно. Даже на крак съм ял!:)

Анонимен каза...

Ужас

Поне успя ли да чуеш изпълненията на Белослава?

И на мен ми се искаше да я чуя на живо но бях на работа

Горан

lindyhopper каза...

@Горан
След къртенето май не му е било до белослави и мирославчета. А защо си мислех, че певицата Б. е дъщеря на партиен деец от времето, когато партията е била само една? Или като жената на саркози, дето пяла на митингите на едните, но се задомила при другите...;)

Стоян каза...

@lin
Баш така си е, помниш като малко слонче.;)

Анонимен каза...

Божичко, вярно, Л., помниш като слон. Ъ-ъ-ъ евала за политическата активност, каквато и да е тя. Аз съм от онези, които и с бой не можеш да ги накараш да работят в екип, камо ли да кисна под слънцето за идея. Предпочитам да режа железа (краставици) и да бъркам бетон (кейк). А как се става политически пристрастен??
Г.

Анонимен каза...

Линди, наистина ме шашна

Незнам как можах да си помисля, че музиката винаги носи положителна емоция! - Явно не е така.

А за историята на Белослава - какви подробности знаеш, удивително.

С пожелание за слънчеви дни:-)