неделя, 29 септември 2013 г.

Анкета от десет въпроса

Получих любезната покана да се включа в тази анкета от Kathryn. На някой може да се стори безинтересно, на друг - прекалено важно и лично. Вероятно и двете са истина, но основното е, че смятам, че ще ми бъде нужно и приятно.:)

1. Кое е нещото, без което не можеш? 
Вероятно мога без всичко, но би ми било много по-тежко без семейство, без книги и без баскетбол.
2. Какво ти дава този блог? 
Книжният блог ми дава възможност да се науча по-добре да изразявам мислите си по дадена тема в писмен вид. Да пиша така, че да ме разбират. Да пиша така, че хората да харесват как съм го написал. Да помагам на добре написаните книги да стигнат до повече хора. Да намирам приятели.
3. Би ли направил/а нещо насила? 
Да, често ми се случва да правя неща, просто защото "трябва", а не защото ги искам.
4. В какво вярваш? 
В себе си, в законите на природата, в силата на парите.
5. Кое те натъжава? 
Тъжните филми, често плача на тях.:) А като цяло несправедливости спрямо беззащитни хора.
6. Кое е любимото ти занимание? 
Много са и се менят, но четенето на интересни книги със сигурност е сред челните места.:)
7. А кое е най-досадното ти занимание? 
Всяка бюрокрация и бумащина.
8. Кое е най-голямото ти изкушение? 
Няма такова, само голям брой малки изкушенийца. Много от тях са свързани с добре приготвена храна и подходящи напитки.:)
9. Разум или чувства, защо? 
Разум и малко чувства. Защото с разум се оцелява и чак тогава човек може да си играе на чувства.
10. Какво е за теб животът? 
Всичко, най-голямата ценност.

1 коментар:

Karlsson på taket каза...

Брилянтно. ЧУВСТВУВАМ същото по всички точки, но не мога да го изразя така гладко. Май писмените упражнения са ми били малко...